V modulu Servisna dejavnost lahko za naprave, katere večkrat servisiramo, vodimo in spremljamo zgodovino servisa. To nam pomaga, da lahko na hitro pregledamo kaj se je z napravo dogajalo in tudi kdaj in kolikokrat je že bila pri nas na servisu.
Ob sprejemu naprave v servis je potrebno vpisati Opis napake in Opis predvidenega dela.
Po končanem servisu pa moramo še vpisati Opis dela.
Do zgodovine servisa lahko dostopamo na naslednje načine:
- dostopamo lahko kar preko odprtega Servisnega naloga, spodaj na gumbu Zgodovina servisa.
- na preglednici servisnih nalogov imamo gumb Zgodovina servisa:
- v šifrantu naprav imamo na dnu gumb Zgodovina servisa.
Odpre se nam pregled vseh servisov oziroma servisnih nalogov za to napravo ter opisi, kateri so bili vpisani na te servisne naloge:
BLOG: Regres in dopust za leto 2024
BLOG: Sistem ERP - pomembne so izkušnje svetovalcev
PRIROČNIK: S. P. in akontacija dohodnine
PRIPOMOČEK za izračun dohodnine za s. p.
PRIROČNIK: Vrste dopusta in njegova izraba v podjetju