Izpišemo si register (Zbirno po Kontih) na dan 1.1., prištejemo vse nove nabave, prištejemo ali odštejemo vse SV, odštejemo Izločitve (OS in DI), rezultat ki ga dobimo je stanje na 31.12. ki mora biti usklajen z Glavno knjigo.
Če amortizacija v posrednem knjiženju (ali na izpisu obračuna amortizacije) ni usklajena z amortizacijo v registru – to pomeni, da je bilo ročno kaj brisano na posameznih osnovnih sredstvih – to kontrolo lahko naredimo v samem OSD.
Izpišemo si obračun amortizacije in ga primerjamo z dnevnikom Sprememb za tip spremembe AM (Če imamo tudi amortizacijo Okrepitve ali Oslabitve je potrebno preveriti še Tipe AK in AS).
BLOG: Novi zdravstveni prispevek je lahko dodaten strošek za delodajalca
BLOG: NETO ali BRUTO znesek v pogodbi o zaposlitvi?
BLOG: Davčna obravnava poslovne uspešnosti v letu 2023
E-priročnik: Davčna obravnava daril v podjetju