Dodajanje digitalnih potrdil na operaterja iCentra

Na operaterja lahko vežemo eno ali več digitalnih potrdil.

Ta postopek izvedemo na računalniku, kjer je nameščeno digitalno potrdilo izbranega operaterja. Običajno je to računalnik, kjer operater tudi dela.

Digitalno potrdilo dodamo na operaterja po naslednjem postopku:

V spletnem brskalniku (v opisanem primeru je to internet Explorer) kliknemo nain nato na.


Odpre se okno, kjer na zavihku vsebine odpremo možnost potrdila.


Označimo želeno potrdilo. Običajno je to SIGEN-CA ali POŠTA®CA.


Kliknemo na gumb Izvoz. Aktivira se čarovnik za izvoz potrdil.



Izberemo ponujeno obliko zapisa s končnico .CER







Po tem obvestilu zapremo vsa okna internetnega brskalnika. Na namizju je sedaj datoteka.


V iCentru dodamo digitalno potrdilo na operaterja.


Izberemo operaterja in kliknemo na gumb za popravljanje zapisa.


Odpre se okno s podatki operaterja.


Preko gumbadodamo certifikat, ki smo ga izvozili na namizje. V oknu, ki se odpre, kliknemo na.



Na namizju izberemo potrdilo.




Na potrdilu označimo, za katerega ponudnika e arhiva potrdilo velja in potrdimo. Če ima operater več potrdil in želi podpisovati dokumente s tem certifikatom, potem označimo tudi, da je ta certifikat privzet.



Certifikat je sedaj uvožen. Ob potrjevanju dokumentov se bo ta certifikat avtomatsko prilagal dokumentom, ki jih bo operater podpisal. Tu naj še enkrat opozorimo na varnostno politiko gesel posameznih operaterjev. Operaterji naj varujejo svoja gesla in naj jih občasno tudi menjajo.

V tem prispevku